Gr 4 – 0a „Sówki”

Obrazek Gr 4 – 0a „Sówki”
Gr 4 – 0a „Sówki”

Jesteśmy grupą wesołych  Sówek – mądrych główek 🙂

Jest nas 25 – 13 dziewczynek i 12 chłopców 🙂

Jesteśmy zerówkowiczami i uwielbiamy poznawać otaczający nas świat 🙂 Znamy już wygląd literek, a teraz zaczynamy uczyć się ich graficznego zapisu 🙂 Uczymy się liczyć, sylabizować, odnajdujemy literki w wyrazach – ogólnie mamy bardzo dużo rzeczy na głowie, ale to uwielbiamy 🙂
Wiemy, że otaczający nas świat jest bardzo ciekawy, a my chcemy go poznawać z każdym dniem coraz bardziej. Jest jeszcze tyle rzeczy do zobaczenia, zrozumienia, nauczenia się… 🙂

Oprócz nauki uwielbiamy się bawić 🙂 W naszej sali  najwięcej jest różnorodnych klocków, ponieważ lubimy budować rożne budowle, konstrukcje, przedmioty – dzięki temu rozwijamy wyobraźnie przestrzeną 🙂 Nauka poprzez zabawę jest najlepsza 🙂

Taniec przy muzyce zawsze poprawia nam humor 🙂 Każdy Smutas zamieni się wtedy w wesołego Zerówkowicza 🙂 W końcu ruch i gimnastyka wydobywa z nas endorfiny 😉

 

W grupie 0a realizowana jest innowacja pedagogiczna „W krainie tolerancji i emocji ”. Program ten powstał z potrzeby, zrozumienia przez dzieci, że w życiu ważna jest akceptacja zarówno siebie jak i innych. Ma na celu poznać emocje własne i innych, a zarazem zrozumieć, że bycie „innym” nie jest niczym złym.

Realizując innowację pedagogiczną dzieci z grupy 0a obchodziły m.in. Dzień zwierząt Dzień Uśmiechu, Dzień Tolerancji, Dzień Osób Niepełnosprawnych, dzień Życzliwości, Dzień Praw Dziecka. Zorganizowały występ on-line mikołajkowy, świąteczny dla rodziców oraz dla dziadków. Wzięły udział
w akcji charytatywnej dla zwierząt oraz udział w akcji charytatywnej Aniołkowe granie. Podczas zajęć o świątecznej tematyce dzieci kształtowały postawy tolerancji wobec różnych wyznań religijnych i tradycji Na zajęciach dzieci wykonywały plakaty utrwalające ich wiedzę o tolerancji, szacunku, empatii, wykonywały również m.in. „pomocne dłonie”, emocjometr w formie zegara, drzewo życzliwości, upominki dla przyjaciela, zajęcia z arterapii podczas której uzewnętrzniły i omówiły swoje stany emocjonalne przy pomocy powstałych wytworów.

Przejdź do treści strony